lunes, 11 de abril de 2011

Clase 11/04/2011

En la clase de hoy hemos realizado la siguiente práctica:


1.       Supoñamos que somos mestres/mestras dun grupo de alumnos de 2º curso do 3º Ciclo (6º de Educación Primaria) nun CEP. O grupo está formado por 24 nenos/as entre os que contamos con dous rapaces de incorporación tardía ao noso sistema educativo (proceden de Marrocos) e no coñecen as linguas oficiais de Comunidade Autónoma. Explique que faría para axudarlles a estes alumnos, dende o punto de vista da utilización dos recursos TIC. 
Para axudar a estes alumnos poderíase utilizar o programa de dicionario visual interactivo, o programa “Nahono” no que poderase atopar os libros de escritura estes dous programas pódense encontrar na páxina web da xunta: eduxunta.es ou buscándoos en Google.

2.       Nesta mesma aula, temos constancia de que existe un menor que é vítima do uso abusivo de determinados medios tecnolóxicos e de malos tratos. Como profesor/a titor/a, ¿que faría e onde podería buscar asesoramento e información ao respecto?
O primeiro que tería que face debería ser falar co titor do alumno, e podería buscar información na páxina web Protegeles.com (http://www.protegeles.com/ )


3.       Somos mestres/mestras nun CEIP e gústanos a innovación, a formación, traballar de xeito cooperativo e en coordinación. Queremos aprender dos demais, dentro e fóra do noso país, e intercambiar experiencias incluído a práctica doutros idiomas. ¿Existe algún proxecto ou acción educativa ao respecto? En caso afirmativo, debe dicir cal e en que consiste ou como acceder, incluído o plan de formación.

Si ,  chámase etwinning e un proxecto de acción educativa para ter experiencia os docentes incluidas as prácticas doutros idiomas.
Podese aceder dende o seguinte enlace: http://www.etwinning.net/es/pub/news/newsletter.htm


4.       Acceso a monográficos ou publicacións on line que trate aspectos de teleformación e temáticas de actualidade educativa: http://educaweb.com/ (Monográficos, por exemplo os do día 31 de xaneiro de 2011…).
Outros exemplos de páxinas de teleformación poden ser a seguintes:
Faitic

lunes, 4 de abril de 2011

Primeras Clases 28/03 y 4/4

En  las dos primeras clases de NNTT hemos visto como crear un Blog y aqui esta el resultado, en este blog aparte de poner actividades para realizar con niños de 1 de primaria, iremos poniendo breves resumenes de lo que vamos haciendo en nuestras clases.
Y como ya hemos dicho antes aparte de ver los blogs, el profesor tambien nos enseño varias cosas:
  • La Web 2.0 y sus servicios.
  • Weblogs: estas nos permiten leer informacion que publica la gente asi como te permite dejar comenatrio, hacer debates online u opinar.
  • Wiki: Permiten editar cualquier documento almacenado.
  • Knol: son articulos autorizados, en los que figura el nombre y los apellidos de los autores.
  • Aula21.net
  • Webquest
  • Una entrevista a Roger Shark por Eduardo Punset.
Asi como una serie de paginas como:
edugaliza.or
http://recursostic.educacion.es/primaria/cifras/web/a/2/ca2_04.html